Úřad práce v Chebu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

Úředník/ce - referent/ka státní správy myslivosti a lesního hospodářství na odboru stavebním a životního prostředí

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka státní správy myslivosti a lesního hospodářství.

Druh práce: úředník/úřednice - referent/ka státní správy myslivosti a lesního hopodářství na odboru stavebním a životního prostředí. Platová třída: 9 nebo 10 (dle dosaženého vzdělání). Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb. Termín nástupu: 3. října 2016 nebo dle dohody. Pracovní doba: pružná pracovní doba, pevná část Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt +Pá (8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR, věk minimálně 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání úředního jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou vzdělání se zaměřením na lesnictví a myslivost, zemědělství nebo příbuzné obory)
- znalost zákona č. 449/2001 Sb., o myslivosti, v platném znění
- znalost zákona č. 289/1995 Sb., o lesích, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
- organizační schopnosti, schopnost samostatné práce a komunikace s lidmi
- řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič/ka)
- dobrá uživatelská znalost práce na PC, Word, Excel, Outlook
- do 6 měsíců po nástupu do funkce povinnost se přihlásit ke zkoušce odborné způsobilosti v oboru lesního hospodářství a myslivosti a následně vykonání úspěšné zkoušky (pokud tuto zkoušku uchazeč nemá nebo pokud nesplňuje podmínky uznání rovnocennosti vzdělání).

Výhodou: znalost právních předpisů na úseku životního prostředí, osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti na úseku myslivosti a lesního hospodářství nebo příbuzném oboru, znalost práce s MISYS, praxe ve státní správě nebo územní samosprávě.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb nebo na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 19. září 2016 (včetně), později doručené přihlášky budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Bc. Pavla Váňová, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru SŽP Ing. Jaroslava Šinky, tel.: 354 440 140, e-mail: sinka@cheb.cz nebo u vedoucího oddělení životního prostředí Ing. Radka Soboty, tel.: 354 440 522, e-mail: sobotka@cheb.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Informace o pozici

Místo pracoviště: Cheb, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1
Typ pracovního poměru:
úvazek
Plat: 15170 - 24750 Kč/měsíc
Požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pozice vhodná pro:
Nástup možný: 3.10.2016

Kontakt

Zaměstnavatel: Město Cheb
Kontaktní osoba: Ing. Jaroslav Šinka
Telefon: +420 354 440 140
E-mail: sinka@cheb.cz

Další pracovní nabídky

Více